Overstappen naar RegioBank

Met de gratis Overstapservice is het heel gemakkelijk om van bank te veranderen. Overstappen naar RegioBank is dus zo gebeurd. RegioBank helpt u de overstap snel te regelen.

De Overstapservice

In een paar korte stappen zet u al uw betalingen om:

  • Open een rekening bij RegioBank en vraag direct de Overstapservice aan. Uw Adviseur helpt u graag met het invullen van de formulieren.
  • Uw nieuwe RegioBank rekeningnummer wordt doorgegeven aan bedrijven en instanties die geld van uw rekening afschrijven via een automatische incasso. Deze hoeft u dus niet zelf te informeren.
  • Kijk op uw afschriften of online van wie u geld ontvangt. Bijvoorbeeld uw werkgever. Met de Overstapkaarten geeft u uw nieuwe rekeningnummer door.
  • U krijgt van uw oude bank een overzicht met alle periodieke overboekingen die eindigen. Zo kunt u precies zien welke opdrachten u bij RegioBank moet invoeren.
  • Zodra de Overstapservice is ingegaan en u uw Wereldpas en digipas van RegioBank heeft ontvangen, kunt u uw oude rekening opzeggen. U kunt uw RegioBank rekening nu gaan gebruiken.
  • Op uw rekeningafschriften en Internet Bankieren van RegioBank ziet u welke bij- en afschrijvingen via de Overstapservice zijn doorgeleid naar uw nieuwe betaalrekening. U ziet dit aan de tekst 'Overstapservice via [rekeningnummer oude betaalrekening]. Deze bedrijven of personen hebben uw rekeningnummer nog niet aangepast. U kunt deze alsnog een Overstapkaart sturen.
  • Na ongeveer 12 maanden ontvangt u een brief van RegioBank. Hierin staat dat de service binnenkort eindigt. Controleer goed uw laatste afschriften of raadpleeg Internet Bankieren om te controleren of er nog betalingen worden doorgeleid via het oude nummer. Uw Adviseur kan u hier natuurlijk bij helpen.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de Overstapservice? Wij helpen u graag verder. Bel ons of loop even binnen voor meer informatie

 
 
Sweere V.O.F.